Foglalási szabályzat

ÜZLETSZABÁLYZAT

A következő üzletszabályzat célja, hogy rögzítse a szalon által nyújtott szolgáltatások
igénybevételének feltételeit, vendégeink jogait és kötelezettségeit.
A szabályzat el nem olvasása nem mentesít a szabályok betartása alól.
Munkafolyamataink előtt a szolgáltatást igénybe vevő felet teljeskörűen tájékoztatjuk
szóban és írásban az igényelt szolgáltatás felől.

ELŐJEGYZÉS
A szolgáltatásaink csak online bejelentkezés után vehetők igénybe. Rendszerünkön keresztül
vendégeink könnyedén kezelhetik és számon tarthatják időpontjaikat.
Az előjegyzéshez ügyfelünk köteles megadni Nevét, Telefonszámát, Email címét. A
Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatás visszautasítására – melyet nem köteles indokolni
sem szóban sem írásban.
A szolgáltatás visszautasítása esetén vendégünk kártérítésre nem tarthat igényt.
Ünnepnapokon és vasárnap szalonunk zárva tart
Vendégünk köteles kitölteni a konzultációs kérdőívet, valamint elfogadja az adott
szolgáltatássl kapcsolatos felmerülő valamennyi díjat és költséget.
A szolgáltási díj a hivatalos weboldalon elérhető árlistában van rögzítve, a szolgáltatás
igénybevételével vendégünk vállalja a díj megfizetését.
Színváltoztatás esetén minden esetben személyes konzultáció javasolt az
előjegyzés.
Nagyobb (3 óránál hosszabb) szolgáltatás esetén Foglaló befizetése / utalása szükséges,
mely teljes egészében levonásra kerül a végösszegből.
Az előjegyzett időponttól számított 48 órán belüli elállás esetén a foglaló értéke nem kerül
visszatérítésre, szabályos lemondás esetén kérem vegyék fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen hogy egyeztessünk az azonnali visszatérítésről.

FIZETÉS
Áraink magyar forintban értendőek.
Fizetési lehetőségek: A foglalási felületen munkatársaink neve mellett tüntetjük fel a
személyes fizetési lehetőségeket.
Nagy címleteket nincs lehetőségünk felváltani, kérjük, minden esetben a szolgáltatás pontos
összegével készülj.

HIGIÉNIA
Kérjük minden vendégünket, hogy frissen vagy 1 napja mosott hajjal érkezzenek, bizonyos
szolgáltatásokat nem lehetséges tisztátalan hajon biztonsággal elvégezni.
Ennek hiányában valamennyi szolgáltatásunk és annak végösszege megelőző hajmosással
egészül ki.
A higiénés szabályok betartására nagy hangsúlyt fektetünk, eszközeink sterilizáltak, a
szolgáltatások során felhasznált beterítő, törülköző minden egyes használat után tisztításra
kerül.

KÍSÉRŐ
Kérjük vendégeinket egyedül érkezzenek mindenki maximális feltöltődése érdekében. 8
éven aluli gyermek kísérőként sem hozható a szalonba, szolgáltatást nem tudunk vállalni nekik!
Kisállat nem hozható be - Az előjegyzett szolgáltatást nem
tudjuk elkezdeni, amíg ez a feltétel nem teljesül – ellenkező esetben az időpont törlésre
kerül, és a 24 órán belüli lemondás feltételei teljesülnek.

ÜZLETI TITOK
A Szolgáltató és a Vendég tudomásul veszik, hogy a szalonban egymás számára átadott
valamennyi szóbeli és írásbeli információ üzleti titoknak minősűl, bizalmasan kezelendő,a
másik Fél előzetes hozzájárulása nélkül harmadik személynek átadni, nyilvánosan
felhasználni vagy közösségi oldalakon, fórumokon közzétenni tilos.
A szolgáltatáshoz kapcsolódó bármely kérdést kizárólag az azt elkészítő szakemberrel
jogosult megvitatni. A szalonban készített képi anyagok marketing tevékenységnél kerülnek
felhasználásra melybe az ügyfél beleegyezik. A szalon weboldalán és a közösségi médiában
használt tartalom saját tulajdon, jogosulatlan felhasználása büntető és polgárjogi
következményeket von maga után, a szolgáltató követelheti a jogsértés abbahagyását és
kárának megtérítését. Az üzletben a tulajdonos engedélye nélkül tilos hanganyagot vagy
képi anyagot rögzíteni.

LEMONDÁS
A lefoglalt szolgáltatások díjmentes lemondására az időpontot 48 órával megelőzően van
lehetőség.
Az előjegyzett időponttól számított 48 órán belüli lemondás vagy módosítás esetén
rendelkezésre állási díjat / kötbért számítunk fel - Melynél semmilyen okot nem tudunk
figyelembe venni. Ennek összege 10.000 Ft, az időponttól számított 24 órán belüli lemondás,
módosítás vagy időpontra történő érkezés elmulasztása esetén a rendelkezésre állási díj /
kötbér összege 20.000 Ft (kivéve konzultáció , mely esetben annak összege kerül
számlázásra)
A kötbér összege automatikusan kiszámlázásra kerül, további új időpont foglalása ennek
megfizetését és az igénybe venni kívánt szolgáltatási díj előre utalását követően van
lehetőség.
Ilyen esetekben foglalási díjak mértékét nem áll módunkban visszafizetni.
A szolgáltató 24 órán belüli, Vis major lemondás esetén haladéktalanul felveszi a kapcsolatot
vendégünkkel, és írásban tájékoztatja tud-e helyettesítő szolgáltatóról gondoskodni.
Ha vendégünk annak személyét nem fogadja el lehetőség van új időpont módosítására
soron kívüli előjegyzés szerint, közös megegyezéssel – a beosztásban előjegyzett
időpontokat tiszletben tartva. Az ilyen esetben igénybevett szolgáltatás árából 15%
kedvezményt biztosítunk.
A szakember nem köteles vasárnapon és ünnepnapokon időpontot biztosítani. Ha
vendégünk nem fogadja el új időpontját kártérítésre nem tarthat igényt.

KÉSÉS
Az előjegyzett időpontra 20 percen túli késedelmes érkezés esetén a szolgáltatás teljesítését
részben tudjuk teljesíteni, továbbá a szakember előjegyzései vagy munkaideje alapján
dönthet úgy hogy nem kezdi meg a szolgáltatást.
Ilyen esetekben vendégünk nem tarthat igényt soron kívüli időpontra, kértérítésre vagy
kedvezményre.
Szakmai okokból bármikor előfordulhat, hogy 15-30 percet csúszik a szolgáltató, később
vagy egyáltalán nem tudja megkezdeni a szolgáltatást. Ilyen esetekben vendégünk jogosult
új, soron kívüli időpontot kérni, de kártérítésre, kedvezményre nem tarthat igényt.


GARANCIA

Fontos számunkra elégedettséged ,elvállalt folyamatainkat a legjobb szakmai tudás, tapasztalat jószándék és gondosság szerint végezzük el.

A szalonban igénybe vett szolgáltatásokra garanciát vállalunk:

– A szolgáltatás ideje alatt, szárításod elején van lehetőséged az árnyalatot ellenőrizni és jelezni ha változtatnál.

-Amennyiben a választott színmélységeddel kapcsolatban meggondolod magad az nem képezi garancia alapját, távozásod után nem tudod erre igényedet érvényesíteni.

( például : 6 os mélységet kértél de 7es jobban tetszene utólag átgondolva , a szokásos színedet kéred és nem jelzed számunkra festés előtt ha változtatni szeretnél – vagy elfelejted jelezni hogy a kikopott festésedhez kéred a szín frissítését stb )

– Technikai hibákra, kivitelezési problémákra avagy hiány pótlásra garanciális igényt látogatásodat követően 7napig tudsz küldeni számunkra a [email protected] címen . A közösségi oldalakon partnereinknek küldött privát üzenetek nem minősülnek hivatalos garanciális jelzésnek és nem tudjuk azokat elfogadni. Hétvégén , ünnepnapokon nem áll módunkban garanciális esetekkel foglalkozni.

Reklamációdat elbíráljuk , és jogos probléma esetén korrekciós időpontot egyeztetünk a megoldásról 30 napon belül . Minden esetben felkínálunk legalább 5 személyes időpontot lehetőségnek, amennyiben az vendégünknek nem megfelelő úgy nem tudjuk más előjegyzések kárára vállalni a soron kívüli időpontot.

Igénybe vett szolgáltatás visszafizetésre részben sem egészében nincs lehetőség!

Minden esetben elmondjuk a szükséges utóápolási javaslatot – a nem megfelelő otthoni ápolás következtében kialakult problémákért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben az általunk elkészített frizurához máshol bármilyen szolgáltatást igénybe vesznek úgy a garancia abban az esetben érvényét veszíti, felelősséget pedig nem vállalunk a továbbiakban kialakult következményekért vagy azok javításáért.

A folyamatokat és környezetet tekintve nem tudunk felelősséget vállalni ruházatodért,padlóra helyezett táskáidért - így kérünk ennek megfelelő öltözékben érkezz - táskádat s kiegészítőidet a kialakított akasztóknál tudod elhelyezni.



Az üzletben a szalon tulajdonos engedélye nélkül tilos hanganyagot, vagy képi anyagot
rögzíteni.

Aktuális mindenkori árlistánk:
https://kokicsvikihair.hu/arlista/