Foglalási szabályzat

ÜZLETSZABÁLYZAT

A következő üzletszabályzat célja, hogy rögzítse a szalon által nyújtott szolgáltatások
igénybevételének feltételeit, vendégeink jogait és kötelezettségeit.
A szabályzat el nem olvasása nem mentesít a szabályok betartása alól.
Munkafolyamataink előtt a szolgáltatást igénybe vevő felet teljeskörűen tájékoztatjuk
szóban és írásban az igényelt szolgáltatás felől.

ELŐJEGYZÉS
A szolgáltatásaink csak online bejelentkezés után vehetők igénybe. Rendszerünkön keresztül
vendégeink könnyedén kezelhetik és számon tarthatják időpontjaikat.
Az előjegyzéshez ügyfelünk köteles megadni Nevét, Telefonszámát, Email címét. A
Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatás visszautasítására – melyet nem köteles indokolni
sem szóban sem írásban.
A szolgáltatás visszautasítása esetén vendégünk kártérítésre nem tarthat igényt.
Ünnepnapokon és vasárnap szalonunk zárva tart
Vendégünk köteles kitölteni a konzultációs kérdőívet, valamint elfogadja az adott
szolgáltatássl kapcsolatos felmerülő valamennyi díjat és költséget.
A szolgáltási díj a hivatalos weboldalon elérhető árlistában van rögzítve, a szolgáltatás
igénybevételével vendégünk vállalja a díj megfizetését.
Színváltoztatás esetén minden esetben személyes konzultáció javasolt az
előjegyzés.
Nagyobb (3 óránál hosszabb) szolgáltatás esetén Foglaló befizetése / utalása szükséges,
mely teljes egészében levonásra kerül a végösszegből.
Az előjegyzett időponttól számított 48 órán belüli elállás esetén a foglaló értéke nem kerül
visszatérítésre, szabályos lemondás esetén kérem vegyék fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen hogy egyeztessünk az azonnali visszatérítésről.

FIZETÉS
Áraink magyar forintban értendőek.
Fizetési lehetőségek: A foglalási felületen munkatársaink neve mellett tüntetjük fel a
személyes fizetési lehetőségeket.
Nagy címleteket nincs lehetőségünk felváltani, kérjük, minden esetben a szolgáltatás pontos
összegével készülj.

HIGIÉNIA
Kérjük minden vendégünket, hogy frissen vagy 1 napja mosott hajjal érkezzenek, bizonyos
szolgáltatásokat nem lehetséges tisztátalan hajon biztonsággal elvégezni.
Ennek hiányában valamennyi szolgáltatásunk és annak végösszege megelőző hajmosással
egészül ki.
A higiénés szabályok betartására nagy hangsúlyt fektetünk, eszközeink sterilizáltak, a
szolgáltatások során felhasznált beterítő, törülköző minden egyes használat után tisztításra
kerül.

KÍSÉRŐ
Kérjük vendégeinket egyedül érkezzenek mindenki maximális feltöltődése érdekében. 8
éven aluli gyermek / kisállat nem hozható a szalonba. Az előjegyzett szolgáltatást nem
tudjuk elkezdeni, amíg ez a feltétel nem teljesül – ellenkező esetben az időpont törlésre
kerül, és a 24 órán belüli lemondás feltételei teljesülnek.

ÜZLETI TITOK
A Szolgáltató és a Vendég tudomásul veszik, hogy a szalonban egymás számára átadott
valamennyi szóbeli és írásbeli információ üzleti titoknak minősűl, bizalmasan kezelendő,a
másik Fél előzetes hozzájárulása nélkül harmadik személynek átadni, nyilvánosan
felhasználni vagy közösségi oldalakon, fórumokon közzétenni tilos.
A szolgáltatáshoz kapcsolódó bármely kérdést kizárólag az azt elkészítő szakemberrel
jogosult megvitatni. A szalonban készített képi anyagok marketing tevékenységnél kerülnek
felhasználásra melybe az ügyfél beleegyezik. A szalon weboldalán és a közösségi médiában
használt tartalom saját tulajdon, jogosulatlan felhasználása büntető és polgárjogi
következményeket von maga után, a szolgáltató követelheti a jogsértés abbahagyását és
kárának megtérítését. Az üzletben a tulajdonos engedélye nélkül tilos hanganyagot vagy
képi anyagot rögzíteni.

LEMONDÁS
A lefoglalt szolgáltatások díjmentes lemondására az időpontot 48 órával megelőzően van
lehetőség.
Az előjegyzett időponttól számított 48 órán belüli lemondás vagy módosítás esetén
rendelkezésre állási díjat / kötbért számítunk fel - Melynél semmilyen okot nem tudunk
figyelembe venni. Ennek összege 10.000 Ft, az időponttól számított 24 órán belüli lemondás,
módosítás vagy időpontra történő érkezés elmulasztása esetén a rendelkezésre állási díj /
kötbér összege 20.000 Ft (kivéve konzultáció , mely esetben annak összege kerül
számlázásra)
A kötbér összege automatikusan kiszámlázásra kerül, további új időpont foglalása ennek
megfizetését és az igénybe venni kívánt szolgáltatási díj előre utalását követően van
lehetőség.
Ilyen esetekben foglalási díjak mértékét nem áll módunkban visszafizetni.
A szolgáltató 24 órán belüli, Vis major lemondás esetén haladéktalanul felveszi a kapcsolatot
vendégünkkel, és írásban tájékoztatja tud-e helyettesítő szolgáltatóról gondoskodni.
Ha vendégünk annak személyét nem fogadja el lehetőség van új időpont módosítására
soron kívüli előjegyzés szerint, közös megegyezéssel – a beosztásban előjegyzett
időpontokat tiszletben tartva. Az ilyen esetben igénybevett szolgáltatás árából 15%
kedvezményt biztosítunk.
A szakember nem köteles vasárnapon és ünnepnapokon időpontot biztosítani. Ha
vendégünk nem fogadja el új időpontját kártérítésre nem tarthat igényt.

KÉSÉS
Az előjegyzett időpontra 20 percen túli késedelmes érkezés esetén a szolgáltatás teljesítését
részben tudjuk teljesíteni, továbbá a szakember előjegyzései vagy munkaideje alapján
dönthet úgy hogy nem kezdi meg a szolgáltatást.
Ilyen esetekben vendégünk nem tarthat igényt soron kívüli időpontra, kértérítésre vagy
kedvezményre.
Szakmai okokból bármikor előfordulhat, hogy 15-30 percet csúszik a szolgáltató, később
vagy egyáltalán nem tudja megkezdeni a szolgáltatást. Ilyen esetekben vendégünk jogosult
új, soron kívüli időpontot kérni, de kártérítésre, kedvezményre nem tarthat igényt.

FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI ÉS GARANCIÁLIS SZERZŐDÉS

1. A Szolgáltató kötelezettségei:
1.1. A Szolgáltató vállalja, hogy a vendég által igényelt szolgáltatásokat a legjobb szakmai
tudás, tapasztalat és gondosság alapján végzi el, figyelembe véve a vendég igényeit és
hajtípusát.
1.2. A Szolgáltató minden általa használt terméket és eszközt a legmagasabb minőségi
előírásoknak megfelelően választ ki.
1.3. A Szolgáltató minden szolgáltatásról részletes tájékoztatást ad, és biztosítja a szükséges
utókezeléseket és hajápolási tanácsokat, ha azok szükségesek.
2. A Vendég kötelezettségei:
2.1. A Vendég vállalja, hogy a szolgáltatásokat a Szolgáltató által javasolt és ajánlott módon
veszi igénybe, figyelembe véve az esetleges előzetes konzultációt és a Szolgáltató ajánlásait.
2.2. A Vendég köteles minden olyan információt megosztani a Szolgáltatóval, amely releváns
a hajápolás és a szolgáltatás szempontjából (pl. allergiák, érzékenység, egészségi állapot,
hajápolási szokások, stb.).
2.3. A Vendég köteles betartani a szolgáltatás után szükséges hajápolási utasításokat és
ajánlásokat.
3. Felelősségvállalás és Korlátozás:
3.1. A Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy a hajkezelés és
szolgáltatás során a legjobb eredményt érje el. Azonban a Vendég tudomásul veszi, hogy a
haj szerkezete, állapota, előző kezelései és egyéb tényezők befolyásolhatják az eredményt,
így a Szolgáltató nem vállal felelősséget a kívánt eredmény elmaradásáért, ha az a Vendég
által megadott információk vagy a haj sajátos jellemzői miatt nem lehetséges.
3.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a hajon végzett kezelések utáni esetleges allergiás
reakciókért, bőrproblémákért vagy egyéb mellékhatásokért, amennyiben a Vendég nem
adta meg azokat az információkat, amelyek előzetes figyelembe vétele indokolt.
3.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a haj állapotában bekövetkező változásokért, ha a
Vendég nem tartja be az utókezelési utasításokat, vagy nem megfelelően ápolja a haját
otthon.
4. Garancia:
4.1. A Szolgáltató a szolgáltatások minőségére 7 naptári napos garanciát vállal. A garancia
kiterjed a nem megfelelően végzett hajvágásra vagy hajszínre, amennyiben azt a Vendég a
szolgáltatást követő 7 naptári napon belül jelzi.
4.2. Ha a Vendég nem elégedett az elvégzett szolgáltatással (pl. hajvágás, hajszín, stb.), a
Szolgáltató a garancia keretében hajvágás esetén ingyenesen korrekciót végez, festések
esetén előzetes közös megegyezést követően 0 - 10.000 Ft értékben határozható meg -
amennyiben az észlelt probléma az elvégzett munka hibájából ered.
A korrekciós időpontra közös megegyezés alapján soron kívűl - a normál munkarend alapján
hétfőtől péntekig van lehetőség. Hétvégén és Ünnepnapokon és a hét minden napján esti

idószakokban ( 20:00 - 07:00 között ) nem áll módunkban reklamációra reagálni, és az
említett időszakokra időpontot egyeztetni munkavégzésre.
A Vendég dönthet úgy hogy házon belül más szakember által kéri a kivitelezést, ám ilyen
esetekben a kiválasztott szolgáltatóra nem érvényes soron kívüli, munkarendjén kívűl eső
időpont biztosítása.
4.3. A garancia nem érvényes:
- ha a probléma az otthoni hajápolás ( nem a szakember által ajánlott termékek használatát
követően ) vagy más külső tényezők miatt következett be.
- ha a Vendég nem hivatalos e-mail címünkön ( [email protected] ) jelzi szándékát.
- ha a Vendég 7 naptári napon túl jelzi panaszát
- ha a szolgáltatást követően külső helyszínen másik szakember által igénybe vett
szolgáltatás, javítás történt.
- ha a változtatást követően bármilyen hajápoló / módosító szerkezeti kémiai / fizikai
és/vagy tartós kezelést alkalmaztak mint pl: egyenesítés, dauer, keratinos kezelések,
- ha az eredeti megállapodáshoz képest változik a kívánt cél.
- ha a kívánt változtatás tartósan kárt okozna a hajszál szerkezetében a szakember
elutasíthatja annak további kivitelezését.
5. Árak és Fizetés:
5.1. A szolgáltatások tól- ig árairól a Szolgáltató előzetesen tájékoztatja a Vendéget, és a
szolgáltatás végén kerülnek felszámításra. Az árak előzetesen változhatnak, de minden
változásról a Vendéget tájékoztatják.
5.2. A szolgáltatásokat a Vendég a Szolgáltató által megadott módon és határidőben köteles
kifizetni. A nem fizetés vagy késedelmes fizetés jogi lépéseket vonhat maga után.
5.3. Igénybe vett szolgáltatás visszafizetésre nincs lehetőség.

6. Egyéb rendelkezések:
6.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor módosítsa a szerződés feltételeit, de az
új feltételek csak a módosítás után kötött új szerződésekre vonatkoznak.
6.2. A Vendég a szolgáltatás igénybevételével elfogadja a fentieket, és tudomásul veszi, hogy
a Szolgáltatóval kötött megállapodásban foglaltak érvényesek.
6.3. Bármilyen vita esetén a felek megkísérlik személyes egyeztetés útján rendezni
nézeteiket.
6.4. A Szolgáltató és a Vendég tudomásul veszik, hogy a szalonban egymás számára átadott
valamennyi szóbeli és írásbeli információ üzleti titoknak minősűl, bizalmasan kezelendő, a
másik Fél beleegyezése nélkül
harmadik személynek átadni, nyilvánosan felhasználni vagy közösségi oldalakon, fórumokon
közzétenni tilos.
A Szolgáltatáshoz kapcsolódó valamennyi kérdést kizárólag az azt elkészítő szakemberrel
jogosult megvitatni.
6.5. A Szalonban készült tartalom, a Hair Flow Relax saját tulajdona, jogosulatlan
felhasználása polgárjogi következményeket von maga után, a szolgáltató követelheti
a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését.

Az üzletben a szalon tulajdonos engedélye nélkül tilos hanganyagot, vagy képi anyagot
rögzíteni.
Fontos számunkra elégedettséged – észrevételeidet az alábbi e-mail címen tudod megírni
Nekünk telefonszámod megadásával.
[email protected]

Aktuális mindenkori árlistánk:
https://kokicsvikihair.hu/arlista/