Foglalási szabályzat

ÜZLETSZABÁLYZAT

A következő üzletszabályzat célja, hogy rögzítse a szalon által nyújtott szolgáltatások
igénybevételének feltételeit, vendégeink jogait és kötelezettségeit.
A szabályzat el nem olvasása nem mentesít a szabályok betartása alól.
Munkafolyamataink előtt a szolgáltatást igénybe vevő felet teljeskörűen tájékoztatjuk
szóban és írásban az igényelt szolgáltatás felől.

ELŐJEGYZÉS
A szolgáltatásaink csak online bejelentkezés után vehetők igénybe. Rendszerünkön keresztül
vendégeink könnyedén kezelhetik és számon tarthatják időpontjaikat.
Az előjegyzéshez ügyfelünk köteles megadni Nevét, Telefonszámát, Email címét. A
Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatás visszautasítására – melyet nem köteles indokolni
sem szóban sem írásban.
A szolgáltatás visszautasítása esetén vendégünk kártérítésre nem tarthat igényt.
Ünnepnapokon és vasárnap szalonunk zárva tart
Vendégünk köteles kitölteni a konzultációs kérdőívet, valamint elfogadja az adott
szolgáltatássl kapcsolatos felmerülő valamennyi díjat és költséget.
A szolgáltási díj a hivatalos weboldalon elérhető árlistában van rögzítve, a szolgáltatás
igénybevételével vendégünk vállalja a díj megfizetését.
Színváltoztatás esetén minden esetben személyes konzultáció javasolt az
előjegyzés.
Nagyobb (3 óránál hosszabb) szolgáltatás esetén Foglaló befizetése / utalása szükséges,
mely teljes egészében levonásra kerül a végösszegből.
Az előjegyzett időponttól számított 48 órán belüli elállás esetén a foglaló értéke nem kerül
visszatérítésre, szabályos lemondás esetén kérem vegyék fel velünk a kapcsolatot a [email protected] címen hogy egyeztessünk az azonnali visszatérítésről.

KONZULTÁCIÓ

Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy a személyes konzultáció – a kiválasztott fodrásszal – elengedhetetlen a szolgáltatás szakszerű és személyre szabott elvégzéséhez

Amennyiben nem történik meg a szolgáltatás időpontját megelőzően (beleértve az esetet is, ha Vendégünk a Hair Flow Relax szalonon belül fodrászt vált), a Szolgáltató nem tudja 100%-ban garantálni a szolgáltatás elvégzését ha bármi okból kifolyólag az nem lehetséges. Ennek következtében a Szolgáltató fenntartja a jogot a szolgáltatás visszautasítására az adott időpontban.

Kérjük Vendégeinket, hogy minden esetben jelenjenek meg előzetes konzultáción – amennyiben ez elmarad – az időpontfoglalás időpontjában , első látogatás esetén ( akkor is ha a szalonon belül már volt látogatás ) kérjük haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot kiválasztott szakemberükkel. Kérünk vegyék figyelembe hogy kép alapján nem tudjuk biztosan állítani a várható munkafolyamat részleteit, lehetőségeinket.

Amennyiben új vendégünk nem jelenik meg konzultáción, illetve nem egyeztet se szóban sem írásban választott szakemberével – és ezáltal a szolgáltatás elején derül ki hogy nem kivitelezhető a kért munkafolyamat úgy a foglalót – készenléti díjunkat nem áll módunkban visszafizetni

A személyes konzultáció díjmentes,amennyiben az előző látogatás 1 éven belül történt – ebben az esetben a konzultáció a ház ajándéka.

HAIRSTYLIST PARTNEREK
A Hair Flow Relax Coworking szalon minden partnerünk számára közös szabályok és irányelvek mentén működik, hogy biztosítani tudjuk a legjobb minőséget a vendégeink számára. A tapasztalatunk szerint felállított következő három kategória segíti leginkább a vendégek választását, akik a számukra megfelelő szakembert keresik:

Top Stylist Partnerek

Jól felkészültek a legújabb trendek, technikák és hajápolási ismeretek alkalmazásában. A Top Stylist partnerek folyamatosan fejlődnek és mindig keresik az új kihívásokat. Specializálódtak egyes frizura- és hajszín technikákra, gyorsan és hatékonyan végeznek munkát. Beosztásuk rugalmasabb, időpontok a vendégkör kialakításával változik. Összetett színkorrekciós javításokat, otthon festett hajszíneket és magas technikai tudást igénylő festett hajból induló teljes színváltoztatásokat nem vállalnak, vagy csapatmunkában vállalnak – így ezt bejelentkezésnél érdemes szem előtt tartani.

Expert Stylist Partnerek

Expert Stylist Partnerek

Expert Stylist partnereink jellemzően 3-4 éves tapasztalattal rendelkeznek, és már több hajvágási, hajszínváltoztatási és ápolási technikát elsajátítottak. Munkájukat tudatosság, precizitás és a folyamatos fejlődésre való nyitottság jellemzi. Vállalnak festett hajból induló színváltoztatásokat, korrekciókat, és képesek komplexebb munkák elvégzésére is.

Lelkesedésük és friss tudásuk miatt különösen ajánlottak azoknak, akik szeretnének új stílust kipróbálni, de nem feltétlenül a legbonyolultabb átalakításra érkeznek.

Időpontjaik általában jól elérhetők, és a szolgáltatások ár-érték arányban kiváló alternatívát nyújtanak a vendégek számára, akik technikailag felkészült szakembert keresnek.

Senior Stylist Partnerek

A Senior Stylist partnerek több mint 5-10 év tapasztalattal rendelkeznek. Mélyebb rálátásuk van a különböző hajformázási és hajfestési technikákra. Képességeik széleskörűek, és felkészültek az összetettebb frizurák, vágások és stílusok elkészítésére. A Senior Stylistok már komplexebb technikákat alkalmaznak, és az árak az ő szélesebb szolgáltatás-választékuk és magasabb rutinszintjüknek megfelelően némileg magasabbak.

Master Stylist Partnerek

A Master Stylist partnereink mesterszakvizsgával rendelkező szakemberek, akik a legnehezebb és legkomplikáltabb munkafolyamatok végrehajtásában rutinosak. A master fodrászok teljes rálátással és alapos ismeretekkel rendelkeznek minden technikára, sok esetben kombinálják azokat: legyen szó személyre szabott frizurák, színek megalkotásáról, korrekciós munkákról, javításokról vagy bonyolultabb feladatokról.

A master fodrászok kiemelkednek a szakmai továbbképzéseken, szemináriumokon való részvétellel, és folyamatosan naprakészen tartják tudásukat. Ők vezetik a szalon hátterében az új technikai megoldásokat és szabadidejükben is aktívan dolgoznak a szakmai tudásuk bővítésén. A Master Stylistok szerepe nemcsak a vendégek szolgáltatásainak biztosítására terjed ki, hanem a csapat szakmai fejlődésének és szakmai hátterének is felelősei.




FIZETÉS
Áraink magyar forintban értendőek.
Fizetési lehetőségek: A foglalási felületen munkatársaink neve mellett tüntetjük fel a
személyes fizetési lehetőségeket.
Nagy címleteket nincs lehetőségünk felváltani, kérjük, minden esetben a szolgáltatás pontos
összegével készülj.

HIGIÉNIA
Kérjük minden vendégünket, hogy frissen vagy 1 napja mosott hajjal érkezzenek, bizonyos
szolgáltatásokat nem lehetséges tisztátalan hajon biztonsággal elvégezni.
Ennek hiányában valamennyi szolgáltatásunk és annak végösszege megelőző hajmosással
egészül ki.
A higiénés szabályok betartására nagy hangsúlyt fektetünk, eszközeink sterilizáltak, a
szolgáltatások során felhasznált beterítő, törülköző minden egyes használat után tisztításra
kerül.

KÍSÉRŐ
Kérjük vendégeinket egyedül érkezzenek mindenki maximális feltöltődése érdekében. 8
éven aluli gyermek kísérőként sem hozható a szalonba, szolgáltatást nem tudunk vállalni nekik!
Kisállat nem hozható be - Az előjegyzett szolgáltatást nem
tudjuk elkezdeni, amíg ez a feltétel nem teljesül – ellenkező esetben az időpont törlésre
kerül, és a 24 órán belüli lemondás feltételei teljesülnek.

ÜZLETI TITOK
A Szolgáltató és a Vendég tudomásul veszik, hogy a szalonban egymás számára átadott
valamennyi szóbeli és írásbeli információ üzleti titoknak minősűl, bizalmasan kezelendő,a
másik Fél előzetes hozzájárulása nélkül harmadik személynek átadni, nyilvánosan
felhasználni vagy közösségi oldalakon, fórumokon közzétenni tilos.
A szolgáltatáshoz kapcsolódó bármely kérdést kizárólag az azt elkészítő szakemberrel
jogosult megvitatni. A szalonban készített képi anyagok marketing tevékenységnél kerülnek
felhasználásra melybe az ügyfél beleegyezik. A szalon weboldalán és a közösségi médiában
használt tartalom saját tulajdon, jogosulatlan felhasználása büntető és polgárjogi
következményeket von maga után, a szolgáltató követelheti a jogsértés abbahagyását és
kárának megtérítését. Az üzletben a tulajdonos engedélye nélkül tilos hanganyagot vagy
képi anyagot rögzíteni.

LEMONDÁS

A lefoglalt szolgáltatások díjmentes lemondására az időpontot 72 órával megelőzően van lehetőség.

Rendes lemondás esetén a foglalót visszatérítjük – ezért kérünk jelezd ezt a [email protected] címen számlaszámod megadásával.

Az előjegyzett időponttól számított 72 órán belüli lemondás vagy módosítás esetén rendelkezésre állási díjat / kötbért számítunk fel melynek összege 10.000 Ft, az időponttól számított 24 órán belüli lemondás, módosítás vagy időpontra történő érkezés elmulasztása esetén a rendelkezésre állási díj / kötbér összege 20.000 Ft (kivéve konzultáció + szárítások, mely esetben annak összege kerül számlázásra)

A kötbér összege automatikusan kiszámlázásra kerül, további új időpont foglalása ennek megfizetését követően van lehetőség.

Ilyen esetekben foglalási díjak mértékét nem áll módunkban visszafizetni.

A szolgáltató 24 órán belüli, Vis major lemondás esetén haladéktalanul felveszi a kapcsolatot vendégünkkel , és írásban tájékoztatja tud-e helyettesítő szolgáltatóról gondoskodni.

Ha vendégünk annak személyét nem fogadja el lehetőség van új időpont módosítására soron kívüli előjegyzés szerint, közös megegyezéssel – a beosztásban előjegyzett időpontokat tiszletben tartva. Az ilyen esetben igénybevett szolgáltatás árából 10% kedvezményt biztosítunk.

A szakember nem köteles vasárnapon és ünnepnapokon időpontot biztosítani. Ha vendégünk nem fogadja el új időpontját kártérítésre nem tarthat igényt.

Mely esetekben nem jár vissza a foglaló?

– 72 órán belüli lemondás esetén

– Ha vendégünk nem jelenik meg időpntján

– Továbbá:
Amennyiben új vendégünk nem jelenik meg konzultáción, illetve nem egyeztet se szóban sem írásban választott szakemberével – és ezáltal a szolgáltatás elején derül ki hogy nem kivitelezhető a kért munkafolyamat úgy a foglalót – készenléti díjunkat nem áll módunkban visszafizetni

Bővebben: A konzultáció menüpontban

KÉSÉS
Az előjegyzett időpontra 20 percen túli késedelmes érkezés esetén a szolgáltatás teljesítését
részben tudjuk teljesíteni, továbbá a szakember előjegyzései vagy munkaideje alapján
dönthet úgy hogy nem kezdi meg a szolgáltatást.
Ilyen esetekben vendégünk nem tarthat igényt soron kívüli időpontra, kértérítésre vagy
kedvezményre.
Szakmai okokból bármikor előfordulhat, hogy 15-30 percet csúszik a szolgáltató, később
vagy egyáltalán nem tudja megkezdeni a szolgáltatást. Ilyen esetekben vendégünk jogosult
új, soron kívüli időpontot kérni, de kártérítésre, kedvezményre nem tarthat igényt.


GARANCIA

Fontos számunkra elégedettséged ,elvállalt folyamatainkat a legjobb szakmai tudás, tapasztalat jószándék és gondosság szerint végezzük el.

A szalonban igénybe vett szolgáltatásokra garanciát vállalunk:

– A szolgáltatás ideje alatt, szárításod elején van lehetőséged az árnyalatot ellenőrizni és jelezni ha változtatnál.

-Amennyiben a választott színmélységeddel kapcsolatban meggondolod magad az nem képezi garancia alapját, távozásod után nem tudod erre igényedet érvényesíteni.

( például : 6 os mélységet kértél de 7es jobban tetszene utólag átgondolva , a szokásos színedet kéred és nem jelzed számunkra festés előtt ha változtatni szeretnél – vagy elfelejted jelezni hogy a kikopott festésedhez kéred a szín frissítését stb )

– Technikai hibákra, kivitelezési problémákra avagy hiány pótlásra garanciális igényt látogatásodat követően 7napig tudsz küldeni számunkra a [email protected] címen . A közösségi oldalakon partnereinknek küldött privát üzenetek nem minősülnek hivatalos garanciális jelzésnek és nem tudjuk azokat elfogadni. Hétvégén , ünnepnapokon nem áll módunkban garanciális esetekkel foglalkozni.

Reklamációdat elbíráljuk , és jogos probléma esetén korrekciós időpontot egyeztetünk a megoldásról 30 napon belül . Minden esetben felkínálunk legalább 5 személyes időpontot lehetőségnek, amennyiben az vendégünknek nem megfelelő úgy nem tudjuk más előjegyzések kárára vállalni a soron kívüli időpontot.

Igénybe vett szolgáltatás visszafizetésre részben sem egészében nincs lehetőség!

Minden esetben elmondjuk a szükséges utóápolási javaslatot – a nem megfelelő otthoni ápolás következtében kialakult problémákért felelősséget nem vállalunk.

Amennyiben az általunk elkészített frizurához máshol bármilyen szolgáltatást igénybe vesznek úgy a garancia abban az esetben érvényét veszíti, felelősséget pedig nem vállalunk a továbbiakban kialakult következményekért vagy azok javításáért.

A folyamatokat és környezetet tekintve nem tudunk felelősséget vállalni ruházatodért,padlóra helyezett táskáidért - így kérünk ennek megfelelő öltözékben érkezz - táskádat s kiegészítőidet a kialakított akasztóknál tudod elhelyezni.



Az üzletben a szalon tulajdonos engedélye nélkül tilos hanganyagot, vagy képi anyagot
rögzíteni.

Aktuális mindenkori árlistánk:
https://kokicsvikihair.hu/arlista/